Så jäkla bra!

Jäklar vilken helvändning! Jeklarns vilken helt sanslöst rolig kväll! Vet inte ens vart jag ska börja..

Jag hade ju insett att det antagligen skulle bli en lugn myskväll hemma, vilket aldrig är fel. Men så blev det inte riktigt! Klockan sex hörde L av sig, och det ena ledde till det andra och vi hamnade tillslut på Fruängen på fest. Tokkul, och vi ägde dansgolvet lätt! Därefter drog vi till Tyresö, dit vi kom när festen precis slutade. Vilket var mindre lyckat. Men vi träffade ett gäng helsköna steriks människor och vi tillsammans drog till "knark"-donken och satt där och snackade och skrattade! Herregud vilken helt sjukt bra kväll! Hade så galet roligt! Roligaste någonsin.

Nu borde jag sova, men jag är på ett så enormt lyckorus att jag inte känner att klockan snart är tio i fem! Ja, egentligen tio i fyra, eftersom vi ställt om till sommartid. Shit var grymt! Kom precis hem och har lyckats trycka i mig massa choklad på ungefär en halvtimme. Happyhappyhappy

Aj vad jag börjar få ont i mina ben, hihi. Allt dansade börjar göra sig tillkänna ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0