HAHAHAHAHA!

Jag tror jag svimmar av garv! Sitter och kollar på tjuvlyssnat.se. Här är några roliga, enjoy! HAHA

Den bästa är först! HAHAHAHA. Typiskt min humor

Man för sin man

Drottningtorget, Trollhättan

En grupp barn går förbi bussarna vid Drottningtorget. En pojke ~7 vänder sig om och pekar på en full man med långt hår och skägg som står vid en busshållsplats.
Pojken (skriker): Titta! Titta där är Mufasa!
Hans fröken tar genast tag i honom och fortsätter gå.


AHAHAHAHAH

Det handlar bara om att ha en realistisk målsättning...

3:ans spårvagn, Göteborg

Två killar i gymnasieåldern diskuterar senaste matteprovet.
Kille 1: Hur gick det på matteprovet?
Kille 2: Jag gjorde det inte, hur gick det för dig?
Kille 1: Jag fick IG.
Kille 2: Var det svårt?
Kille 1: Nä.

Pengar kan ta dig långt, men inte ända fram
Buss, Göteborg
En man ~30 stiger på vid Södermalmsgatan. Han ser råbarkad ut och verkar ovan vid att åka buss.
Busschauffören ~50: Vart ska du?
Mannen: Jag ska åka buss.
Busschauffören (smått irriterat): Ja, men vart ska du?
Mannen (uppretat): Det spelar väl ingen roll, jag betalar ju!
Busschauffören (nu riktigt irriterat): Ja, men vart ska du?! Jag måste veta så att...
Mannen (sårat och argt): Idiot! (varpå han lämnar bussen)

Som om han inte redan var nere
Spårvagnshållplats, Göteborg
En kille ~25 sitter inne i busskuren och väntar på spårvagnen då en alkoholiserad uteliggare går fram till honom.
Uteliggaren (på bred göteborska) Dô, vet dô var ja' e nånstans?
Killen: Du, du är på botten...

AHAHAHAHA

Hon är helt ute och reser

Dambastun, Torvalla simhall, Handen

Tjej 1 ~20: Åh, vad skönt, jag är ledig imorgon, det ska bli så skönt att vara ledig imorgon! Anna tog mitt pass.
Tjej 2 ~20: Vad skulle hon göra med det?
Tystnad.
Tjej 1: Jobba.



Finns ju hur många roliga som helst! hahahah, fick mig ett gott skratt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0