Allt går om man är glad

Vilken sjukt bra film! Har inte tänkt att berätta så mycket mer om den nu än att den var helt galet bra(!!!). Skriver mer om den imorgon när jag har lite tid efter en evighetslång skoldag. Börjar klockan tio med balett och sedan är det historia, håltimme i en evighet och sist idrott. Men på idrotten ska jag ha utvecklingssamtal, to bad! Haha. Men jag går ju iförsig tillbaks sen för att vara med på idrotten, antagligen.

Jag gillar på ett vis inte att ställa om till sommartid. Det blir jobbigare att gå och lägga sig, eftersom det egentligen är en hel timme tidigare än när man egentligen brukar gå och lägga sig. Så brukar man sova elva är klockan liksom bara tio när man ska sova! Ni hajjar? Likadant imorgon bitti. Ska upp åtta! Men i min kropp är klockan bara sju. Så på ett sätt så är det sämst, med på ett annat vänster är det helt underbart att det blir ljusare ute längre och att vi går mot sommartider! Jag välkomnar sommaren med öppna armar, fy vad underbart!

Jag är en glad skit. Som egentligen känner mig lite halvbra, eftersom jag sov knappt fem timmar och jag vaknade så fort jag vände på mig! Rackarns rabarber. Så jag är lagom mör. Därför ska jag försöka sova nu, vi får se hur det går! Bra hoppas jag ;)

Som sagt, bedtime story! Haha. Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0