1 MARS!

1 mars idag! Har ni fattat det? Det har inte jag! Helt galet. Denna månad inleddes med underbar sol, men det är fortfarande ganska kyligt ute.

Igår var det danstävling ja, det var kul! Trött och såsig i huvudet var jag efter det. Sen när jag kom hem kom världens bästa M förbi och mös framför Melodifestivalen. Där jag stenhårt höll på Agnes! Det var verkligen den enda som jag riktigt gillade, och den gick direkt till Globen också! Sing Hallelujah!

Nu ska jag sova, imorgon är det ju skola igen! Shit pommes. Börjar klockan tio och då tror jag att denna vecka är som vanligt igen, så vi har balett första timmen! Tjoho :D det var länge sen! Jag ska kämpa så jag får sjuklig träningsvärk! Har saknat träningen nu de tre veckor som det har varit rep och så till treornas slutproduktion och nu över lovet!
DANSABSTINENS!

Längtar VERKLIGEN till improvisationen på tisdag, som jag hoppas innerligt att vi har! För det är så underbart att improvisera, och den lektionen har vi typ bara haft en gång denna termin! Den tycks ALLTID falla bort.

Nej, mindre snack och mera verkstad! Sängen var det, godnatt.


Nu dog våra tv kanaler! Trean, femman och dom där! Hejdå på dom, nu blev det ju inte så kul att kolla på tv längre..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0