The Sisterhood..




Nu ska jag krypa till kojs! Ska kolla på Systrar i Jeans först, tror inte att jag ser färdigt hela men det ska bli skönt att bara koppla av och kolla på film en stund. Har faktiskt inte sett den filmen ännu, även om den andra filmen också kommit ut. Har bara läst första boken, och min favoritkaraktär i boken spelas av en av mina favorit skådespelerskor Blake Lively! Tjoho.

Imorgon blir det nog kolla på Systrar i Jeans 2 (haha), dega, äta godis och läsa den tråkiga boken Candide som ska vara utläst på torsdag och jag inte har börjat på! Tur att den bara är 120 sidor, säkert dötrist också. Fast vilken bok är inte det? /; (okej gossip girl är ett enormt undantag) Men hur som blir det nog ganska segt, eftersom jag inte mår bra! Hoppas jag mår bättre imorgon.

Vi hörs imorgon, godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0