Som om det bara var vi två..

Sitter och skriver massor! Lyssnar på hur bra musik som helst, och har kollat i min Glamour precis. Kvällen har varit jätte mysig, men galet slapp med underbara H. Skönt. I skolan koreograferade vi lite till vår kvintett, jag är väldigt nöjd med det jag kom på och bidrog till. Låten är fantastisk, och ju mer jag lyssnar på den desto mer känslor väcks. Jag är nog inne i något känslomässigt flow när det gäller låtar! Hittar väldigt många som bara winds up meaning alot to me. Har hittat hur många låtar som helst som jag önskar att jag själv skrivit, så genialiska! Nu tycker nog många att jag låter helt spårad, men ni som förstår... you get the point och fattar att jag inte är dum!

Imorgon har jag inga speciella planer ännu, eventuellt H imorgon med. Hur kul som helst! Annars blir det väl dega och åter dega! Har väldigt ont i min bröstkorg, känns som någon sitter på den så fort jag anstränger mig, får inte tillräckligt med luft och får kippa efter andan! Helt galet.. Men nu borde jag sova, så jag får vila.. ska försöka slita mig! Känns lite lagom bra när det svartnar framför ögonen och allt snurrar. SÖMN?! Jag tror jag är trött.

Åh, jag önskar att jag var lite modigare. Vågade lite mer, vågade satsa. Det finns så mycket som jag vill göra! Men det är som man bromsar sig själv för att man är rädd. Ordet rädd klingar verkligen inte bra. Måste göra något åt detta.. vad är meningen egentligen?


Imorgon blir det glass på mitt vis! Haha, ser döäckligt ut. Men det är bara choklad å glass. Trot' eller ej! Hemmagjord B&J's. Bästa som går att komma som är fejk! ;D haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0