SJUK

Idag kan jag glatt meddela att det inte längre känns som om jag har ett rivjärn i halsen, men att köttbullarna känns som.. tennisbollar ungefär! Vilket är mycket skönare än att ha blåsor som äcklar sig och kör att min mage bli helt messed up. Men jag vill inte säga att jag mår bättre, bara att såren i halsen känns mindre. Tennisbollarna dövärker och det värker i hela halsen, öronen är helt igen ploggade, näsan värker (? hur den nu kan göra det) och huvudet gör också det från och till..
Sitter på min säng nu iaf, och i högtalarna dånar det mysig musik som jag har svårt att hålla mig ifrån att sjunga med i! Men jag får hejda mig. Har precis målat naglarna blekrosa, fab! Det blev faktiskt fint. Svårigheten med ljusa lack är bara att man ser minsta lilla ojämnhet, så snart blir det fjärde lagret gillt och förhoppningsvis blir det snyggt då!

Sitter också och håller på med min systers mobiltema, nivet jag gjorde ju ett eget tema till min mobil? Det blev sjukt snyggt, och därför ville hon att jag skulle göra ett till henne med! Varför inte tänkte jag? Så nu sitter jag här och pysslar med färgerna guld, svart och rött, dricker inte så jätte god varmt citronvatten med honung och missbrukar Vicks blue "Duble action med eucalyptus". Tjohej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0