Shopaholic



Dags för att sova!
Har skrivit på historian hela dagen, och inte hunnit läsa engelskan. Så jag ska läsa lite innan jag somnar nu! Ska skynda mig och inte sitta här och uggla.

Vet ni vad jag har då? Jo, biljetter till en Shopaholics bekännelse som har premiär imorgon! Det blir tjejkväll på stan helt enkelt. Helgen är tokplanerad, hur kul som helst! Ni får höra med vad sen..
Efter skolan imorgon blir det shopping, jeansleggings ska inhandlas och balettskor samt toestrings (det låter helt miffat men de heter faktiskt så). Om filmen är bra imorgon funderar jag på att läsa böckerna i sommar! Tror de är typiska tjej-må-bra böcker. Gillar ju inte att läsa, men sånt kan vara kul!

Nu måste jag läsa och sen sova! GODNATT


Isla Fisher

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0