Perfect picture

Vaknade för ett tag sedan! Har resarverat biljetter till En shopaholics bekännelser som har biopremiär imorgon. Dock fick vi ganska dåliga platser tyvärr, men det har väl ingen dött av? Hoppas det blir okej, och att filmen är bra!

Ska sätta igång med historia arbetet nu tänkte jag. Känner att bloggen måste bli lite mer intressant, har varit inne i en period.. en LÅNG period då jag inte skrivit särskilt mycket mer än vad jag har gjort om dagarna. Rätt sämst måste jag erkänna! Så det måste ändras.. Nu måste jag iallafall sätta igång med historian, den ligger och bränner på bordet.. vet fortfarande inte vilket ämne jag ska ha!

Vi hörs senare, tjoho


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0