Ont i halsen

Usch, jag sov inte en blund inatt. Halsen is killing me! Känns som om någon har sprättat upp hela min luftstrupe, uppifrån halsen och stämbanden ner till magmunnen. Det svider och bränner och magen blir typ helt konstig! ÄLSKAR FÖRKYLDNINGAR, oj vad jag är ironisk. Helt galet ironisk.

Sov alltså ingenting, kunde inte sova. Så jag är hur trött som helst nu, och halsen gör självklart ondare idag eftersom jag inte kunde sova. Så livet leker med andra ord! Jag var med på dansen idag ändå dock, kunde ju inte missa det! Vi har ffs ingen dans nästa vecka för att det är intagningsprov! Jaeklarns. När vi varit utan dansen i tre veckor och äntligen får börja igen, ja då är det intagningsprov! bläbläblä. Jag vill ju dansa!

Då känns det ju mindre bra att det är modernt imorgon, älskar ju modernt! Och jag mår inte så bra. Funderade på att vara hemma idag tillochmed, mår ju pyton! Usch.

Nu ska jag bli frisk, vi hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0