Man slutar aldrig förvånas..

Nyss hemkommen efter en supermysig dag på stan. Sitter för tillfället och läser igenom favoritbloggarna! Har knappt läst någonting igår eller idag, så det är alltid extra kul att komma hem och läsa flera nya inlägg då!
Hur som helst.. var ju och såg En Shopaholics bekännelser och älskade den! Ska skriva en recention om den tänkte jag, så den kommer upp redan ikväll om jag orkar eller någon gång under helgen.

Skolan var väldigt easy och inte speciellt ansträngande idag heller, vi bestämde tema till steppen vi ska visa upp på vårföreställningen och på jazzen så lyckades jag plocka upp nästan allt det jag har missat från den lektionen jag var sjuk! Shit vad bra det kändes att lyckas göra det! Lyckades även hänga med på det nya. Dans är verkligen livet. Engelskan gick bra, trots den sumpiga läsningen av boken! Helt otroligt. Hade flyt idag!

Efter skolan så åkte jag med L in till stan för att köpa mina efterlängtade jeansleggings, som fanns kvar i min storlek och allt! Köpte även ett par skor också, som var på rea. Balettskor och tåskorna är fortfarande stora feta utropstecken som saknas, hur jag ska kirra dom har jag inte kunnat fundera ut ännu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0