Jordgubbar

Idag har jag ingen halsbränna, tjoho! Vilket innebär massa bra saker. Dock känner jag hur halsen och magstrupen gör galet ont ändå, men det är mycket bättre än igår! Hallelelujah (skratt)

Det har inte hänt något speciellt idag. Jag är alldeles för trött för att orka sitta och skriva, så jag går och lägger mig istället. Känner verkligen hur bloggen inte är speciellt kul längre! Kanske för att jag aldrig har tid att uppdatera.. Och inte heller kommer det upp några bilder. Hemskt dåligt av mig! Men jag är stressad som det är, så jag försöker att inte prioritera det utan göra det när jag hinner. De blir bara jobbigt att hela tiden tänka på att man ska blogga, när man har tusen andra grejer! Nu måste jag tex. slänga mig och läsa en stund innan jag sover! Upp 07.55 imorgon bitti. Modern dans, HÅLTIMME, Livskunskap och webbdesign. Sen vare hem och läsa färdigt det sista i boken.

Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0