Hur tänkte vi nu?

Jaså du, så kan det ju också gå. Jag behöver ju inte skämmas över min nationalitet, eller fly landet iallafall! Även om Snälla, Snälla kom på en hemsk andra plats och faktiskt fick näst flest av folkets röster. PINSAMT SVERIGE, PINSAMT.
Det gick ju inte riktigt så bra för mina favoriter, och vinnaren var helt klart sjukt otippad. Eller, för mig. Jag hade aldrig trott det, men jag slutar väl aldrig förvånas.. jag är väl inte "ursvensk" eller, jag verkar ju inte vara den typiska svensken eller hur man ska säga.. haha! Nåja, jag skulle gärna vilja veta vad vår vinnarlåt faktiskt handlar om.. Det enda jag hör när hon sjunger är "Can you keep a secret, I'm in love with you" eller något sånt. Det är ju iallafall mycket bättre än tvåan, och jag är glad över det. Men..
Vad är grejen nu då, en flört med frankrike kanske? "Se Sverige kan också franska, VOTE FOR SWEEDEN!"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0