Hur gör man nu då?

Om en halvtimme börjar favoritserien, och då hade jag tänkt att jag skulle vara klar med historia uppgiften. Jag tror att jag är ganska färdig, den kommer säkert vara helt enormt dålig men jag har verkligen ingenaning vad som är tänkt att man ska ha med eller vad som är en typisk historisk artikel eftersom jag har missat hela genomgången. Så egentligen kan inte jag, eller min lärare förvänta sig något fantastiskt.

Hatar att inte kunna göra mitt bästa för att jag inte vet hur det ska vara. Hur får man MVG på en artikel när man är van vid att analysera, fast här ska det vara rent faktamässigt? Huh.. Det är inte kul att missa sådan information.

Nej, nu ska jag läsa igenom den en gång till och se om det är mer som ska ändras.

XOXO, haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0