He's just NOT that into you



Godmorgon alla! Har sovit kasst inatt, somnade klockan sex (sommartid) efter att ha kommit hem halv fem. Vaknade flera gånger och mådde inte speciellt hyvens. Men nu är jag uppe och mår bra! Lite trött bara efter att ha sovit fem timmar. Haha. Idag blir det bio och middag ute med familjen. Hur mysigt på en skala? Denna helgen hamnar ju verkligen på topp av de bästa någonsin! Har lite ont i halsen, av någon anledning. Ska kurera och har kurerat mig med massa C-vitamin, känns som om jag proppar i mig C-vitamin men det där jäkla viruset hittar ju nya ställen att få mig att må dåligt hela tiden. Men, sova, sova, vatten, C-vitamin, lite mer vatten och sova ännu mer.. om jag gör det så ska det här nog lösa sig alldeles perfekt!

Just nu har jag inte mycket plugg denna vecka, vilket känns jätte udda eftersom det är veckan innan påsklovet. Ska iförsig läsa hundra sidor eller mer i en bok.. och så är jag antagligen gruppledare som ska hitta på frågor till avsnittet också. Men äh, det läser jag någon annan gång! Ikväll blir det iallafall att banda Gossip Girl, för då sitter jag i biosalongen och tittar på He's just not that into you och lär mig! Haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0