Hej mitt vinterland! Försvinn...

Sedan blev jag ju aningen deppig när jag tittade ut och såg att det var alldeles vitt! Göh. Jag som ville ha sneakers och skinnjacka? Det gick ju åt skogen. Det blir väl tråkig fet stor snömonster jacka och uggs imorgon igen? Eller så skiter vi i monsterjackan och sätter på oss en brun en, bara för att göra revolt mot snön. Dock tror jag bara kylan gör revolt mot mig och ger mig någon äcklig förkyldning.. inte smart! Hate snö. Jag vill ha vår, sommar och sol! Denna sommaren tror jag kommer bli grym.. om det blir som vi har tänkt! Vilket det aldrig blir, men ändå. Det kanske blir bättre!? Muhaha, positiv ni vet! Sista riktiga sommarlovet - känns läskigt och hemskt. Så nog jeklarns ska det blir bra! Det har jag lovat mig själv.

Tänk er..
Bruna ben, solblekt hår, shorts och färglada linnen, bara ben, fina klänningar, sommarplågor, vågor som kluckar mot stranden, varma & sena sommarkvällar, mängder med glass, myggbett (okej inte så kul), friheten att göra vad som helst, när som helst!

Och så mycket mycket mer. Jag längtar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0