Heart like a wheel

Nu är jag uppe stört sent igen. Ska slänga mig i sängen snabbt nu! Kvällen har spenderats i fåtöljen med godis framför en SKANDAL andra chansen (måste jag säga att jag blir rädd för vart vårat land är påväg när en artist som Carolina af Ugglas slår ut några som Starpilots?!!!? hur tänker folk? "ja vi skickar någon som inte kan sjunga till eurovision, jippie. Och sen tror hela Europa att vi är helt knas?" Nej pinsamt. Tur att det var andra chansen och att övriga bidrag i Globen rockar! Typ Agnes & EMD!!!). Jag tror stenhårt på EMD i finalen! 
Hursom, efter det sågs det på Employee of the month och efter det på en till film som jag inte minns namnet på. Det var mys, och nu är jag rätt seg och ska sova.

Imorgon blir det försök till att plugga matte och läsa Candide! Har fortfarande inte börjat, skäms. Nej, varför sitter jag här och gaggar om massa onödigt trams? Haha, vi hörs imorgon! Godnatt


Tummen upp! Iförsig är det enligt mig Danny som gör hela gruppen ;) Go Danny!

Kommentarer
Postat av: Storasyster

Åh Candide, ljuva gymnasiesvenska!! =) Jag håller förövrigt med om att igår var en total skandal! Jag ska emigrera till skåne eller något annat land så jag slipper stå för att hemska af ugglas är i final! Hoppas allt är underbart fina syster, nästa lördag ska vi känna armhåren stå upp till "snälla snälla snälla" =O

2009-03-08 @ 15:37:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0