Härliga lördag!

Hade en härlig dag igår, med mycket fläng fram och tillbaks men träffade många härliga människor! Åkte först in till stan vid tresnåret för att köpa en liten present till S, köpte en latte också och sedan satte jag mig på tåget mot Märsta. Det tog cirka 40 minuter, men jag hann under den tiden hitta nya favoritlåten just nu! Don't let me stop you, med Kelly Clarkson. Sjukt bra text, melodi, musik - allt. Jag var väl först av alla där, men så småningom började alla andra droppa in och det blev hur mysigt som helst! Åt en helt fantastiskt god morotskaka, som jag fick med mig en bit till i en doggy bag sen! Haha

Åkte därifrån tidigt, eftersom det tog sån jäkla tid att komma ens i närheten av cilvilisationen! Haha, och bussarna slutade gå.
Åkte och mötte upp H och S för att åka på filmkväll hos en klasskompis till E. Såg även halva Twilight där! Och kan säga att jag blev rätt.. vet inte, besviken? Alla pratar så otroligt gott om den filmen, och flera är ju helt besatta av den? Något jag faktiskt inte förstod.
Nu missade jag första halvtimmen, men ändå.. Näe, jag måste nog ge den en chans till för jag tyckte inte att den var något märkvärdigt allt faktiskt. Och Edward Cullen som han spelar i filmen, var INTE snygg alls. Haha!

Nej, nu måste jag läsa igenom historian innan jag skickar in den! Den skulle varit inne i fredags men jag har glömt att skicka in den. Duktigt Niccie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0