Happy ending

Tja! Jag är riktigt stolt över mig själv, även fast jag tror att det kunde ha gått lite bättre. Fick nämligen MVG - på en uppsats jag skrivit, som jag var riktigt koncentrerad när jag skrev och som jag också blev väldigt nöjd med. Samtidigt kan jag inte hjälpa att fundera över vad minuset kommer ifrån! Vad kan jag göra bättre? Min ständiga strävan efter att vara bäst .. antar jag! Men jag är stolt över det ändå, jag lyckades ju med MVG!

Nu sitter jag och gör ingenting, är som sagt hemma från skolan idag igen. Har ingenting att göra direkt. Skulle kunna fixa lite på mitt rum, men jag är slut i kroppen. Så vi får se om jag tar tag i det ändå kanske. Lyssnar på Happy Ending med Mika just nu iallafall, den är så fantastisk! Älskar den.

This is the way we love, like it's forever.
Then live the rest of our lifes, but not together.

Säger inte det allt? Det stämmer ju så jäkla bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0