Guess this means..

Nu ska jag gå och lägga mig, duktigt. Ska upp halv åtta!

Imorgon väntar svenska, balett och improvisation. Hoppas jag mår bättre och är på bättre humör imorgon! Efter det blir det göra färdigt engelskan, det är redovisning imorgon. Samt börja skriva på våran uppsats, lagom stressigt. Så vi lär väl sitta där ett tag kan jag tro! Kanske ska ta med en macka för att överleva? Haha. Är hungrig var fjärde timme ungefär, som en bebis!

Jag kommer väl hem någongång på eftermiddagen, när allt det där är klart. Så vi hörs la imorgon! Dagen idag har inte bjudit på mycket, eller ja! En av de sämre måndagarna i mitt liv, men det blev bättre framåt kvällen.. även fast jag faktiskt inte har gjort särskilt mycket. Läst! Känner mig duktig, eftersom jag ska läsa 25 sidor varje dag nu till fredag. Och jag har gjort det idag, och inte skjutit upp det. Bra!

Nu ska jag faktiskt sova, inte sitta här och skriva massa skit. Vi hörs tumörow. Lala, xoxo (skratt)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0