Frustration!

Shit shit SHIT.. kom precis på att jag inte hade skickat in engelska uppsatsen som skulle varit inlämnad idag! Nej, jag ska försök att inte säga något dumt om mig själv.. men rackarns rabarber! Den är färdigskriven men jag rättade till lite som vi missuppfattat! Nu har jag inte ens läst igenom skiten, borde skicka ändå och gå och lägga mig. Word tar åtta år att få upp igen, och jag kan ju inte heller sitta här och göra om allt. Borde skita i att läsa igenom den och gå och lägga mig! Jag är trött som en bäver. Jag gör nog det, skiter i att läsa igenom den.. risken finns att den bara blir sämre! Men det känns fortfarande inte bra.. äh, en uppsats hit och dit! SKICKA IN DEN..

Fortsättning följer, imorgon.. ska sova nu, borde ha sovit för ett tag sedan! Godnatt

BTW, det sög att inte Laila vann Let's dance. Hon är tusen gånger bättre än Magnus!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0