Fjortisdunk <3

"I gotta touch you right now. Try to keep it down, so nobody hears.
You need to whisper, gently in my ears. Everything you say, will shot me the way"
Basic Elements - Touch you right now

Den låten lyssnar jag på nu gott folk! Haha! Jag är helt hajpad, men nu ska jag sova. Mardrömsboken Candide är utläst, och imorgon står plugg till matteprovet på schemat. Ja - hela dagen! Har inte mycket mer att säga än att jag inte ska till skolan imorgon heller och att jag ska passa på att sova! Sov 11 h inatt, typ mer egentligen.
Godnatt på er!


Tagen med min mobilkamera! Erkänn att kameran är bra och att semlorna ser sagolika ut? JAG VILL HA JÖ! Jag är jätte hungrig! MUMS.


Kommentarer
Postat av: Louise

åå.. fett gott. Älskar semlor och dom här ser vääldigt goda ut. :P

2009-03-14 @ 09:28:53
URL: http://luisce.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0