Don't let me stop you..

Jag var trött halv sju idag! Inte alls likt mig. Hursom, jag har varit klar för att sova i en timme men lusläst historian och pratat lite.. Men nu sitter jag iallafall på min säng ihopkrupen med en kudde i knät och knappar på datorn!

Dags att sova. Imorgon väntar balett första timmen, och jag som har träningsvärk sedan i fredags! Det kommer bli helt underbart att komma igång med all träning igen, jag mår verkligen som bäst när jag tränar! No kidding. Sen att jag måste träna sådär hysterisk mycket också, det är ju bara för kul. Sedan blir det historia, lång fet tråkig ensam håltimme eftersom alla andra har kulturhistoria och sist men inte minst idrotten som är dagens tråkämne! Haha.

Näe ska sluta snacka skit, sova ska jag göra nu! Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0