Det blir en STUDIEdag!

Sämsta och tråkigaste uppdateringen idag tror jag.

Nu sitter jag iallafall i min säng och är lite mättare efter att ha ätit en apelsin, dricker lite kamomill te och njuter av att vara ledig imorgon! Ska dock sova rätt snart ändå så jag får sova ut och vakna relativt tidigt för att kunna plugga hela dagen! På schemat står engelskaboken (pust och stön och stonk vad trist!) och historiaarbetet. Ni vet när man får uppgifter i skolan, där man ska välja ett ämne.. så brukar det alltid vara ett av alternativen som lockar extra mycket? Men ibland kommer det bara uppgifter där man verkligen inte klickar till och vet exakt hur man ska skriva, eller om vad. Det händer mig just nu! Jag har försökt bestämma mig för ett ämne i tre dagar, och har fortfarande inte lyckats! Antingen känns ämnet otroligt trist, eller bara.. för stort?

Hur ska jag kunna bestämma mig då? ..Måste göra det imorgon hur som helst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0