Depp

Nu börjar jag tröttna på att inte kunna göra någonting, man blir typ deppig av att vara hemma och vara sjuk. Ja, man kan ju inte göra någonting och fungerar inte som vanligt! Seriöst. Jag kan ju inte tänka, och jag har matteprov på fredag! Hur ska det gå när jag knappt kan tänka vad fem upphöjt i två delat med x är? JAG PALLAR INTE, vill bara vara frisk.

Så jag är lagom deppig, ska försöka rycka mig i kragen och lägga av med att vara sur över någonting jag inte kan påverka. Jag mår ju snarare bara sämre av att vara sur och uppgiven. Nej, jag slänger mig helt enkelt i sängen och kollar färdigt på Systrar i Jeans och äter choklad. Vad gör ni idag, muntra upp mig! Puss


Haha kolla bilden!

Kommentarer
Postat av: Louise

saknar dig tjejen!

2009-03-13 @ 18:56:36
URL: http://louiseec.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0