Dance til' the dancefloor falls apart

Nu blev klockan mycket helt plöstligt. Dagen har bjudit på matte, fast ändå inte så mycket. Borde nog ha gjort mer! Men jag kan verkligen inte tänka.. Får försöka på nytt imorgon, och någongång imorgon blir det även doktorn. Ingen skola alltså. Börjar bli trött på att bara sitta inne! Men och andra sidan så är jag alldeles för trött för att orka göra någonting annat. Som ni förstår finns det ju inte speciellt mycket roligt att skriva, eftersom det inte händer speciellt mycket i mitt liv just nu när man bara är hemma och degar!

Ska slänga mig i sängen nu iallafall ett tag och kolla på Definitely, Maybe. Kärleksfilm, mjau!
Godnatt på er, vi hörs med största säkerhet imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0