Dance! Dance!

Godmorgon folket!

Käkade frukost för ett tag sedan, och nu sitter jag och lyssnar på gammal musik som jag har bränt på CD skivor för några år sedan. Alltid lika kul att lyssna på det, faktiskt. Anledningen till att jag egentligen började lyssna var att jag letade efter Panic! at the disco. Sjöng en låt med dem på Sing Star igår och kom på att jag helt glömt bort dem. Lyssnade sönder dem förut.. Aja, jag hittade bara fem låtar av typ 13.. lite trist, får fortsätta leta! Men jag hittar masas annat kul på vägen.

Dagens planer är träffa H och E på dagen, och ikväll har jag ingenaning. Blir väl hemma och uggla tror jag. Kan väl vara skönt att bara vara hemma också!

Kommentarer
Postat av: Tobias

Haha ja han skulle vara rolig :D

2009-03-28 @ 14:32:54
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0