Choklad, ge mig choklad

Dags att sova. Blev lite senare, inte så bra. Men jag ska hur som helst inte till skolan imorgon heller, har börjat få ont i bröstkorgen också.. något som inte är speciellt kul! Så imorgon blir det ett besök hos farbror doktorn.

Fredag imorgon! Ska käka choklad, rensa lite skit som jag har stående här på mitt rum och slappa i sängen och vänta på att bli frisk, ska till doktorn också som jag sa, någongång under dagen antagligen, förhoppningsvis så får jag en tid!
Annars blir det slappslapp. Plugga matte, kolla på när E målar sitt rum och lyssna sönder massa bra musik! Läsa Candide borde jag göra också, men det är ju så fruktansvärt tråkigt att läsa!  Usch.
Men med lite choklad kan jag nog klara det mesta.. och varva med halstabletter typ? Usch det lät inte som en bra blandning! Äh, jag ska äta choklad ändå!

Nu ska jag sova, vilket jag borde gjort för länge sen! Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0