Time will fly away with me if truth won't stop


Semeldagfika, fredagen innan sportlovet. Gammal bild with other words..
Oj, klockan är typ fyra nu.. ja över fyra när jag väl publicerar inlägget! Jag borde ha sovit för mer än en timme sedan, men sen är ju inte jag världens bästa på att gå och lägga mig. Jag kom ju hem för två timmar sen bara! Nej, Sovasovasova. Det är så himla skönt! Älskar att sova. Haha gud vad jag svamlar en massa!

Dagen har varit hur underbar hur som helst, och jag har hittat sjukt snygga jeansleggings jag ska inhandla så fort pengarna rullar in! Måstemåstemåste ha dom, och attans rabarber om dom inte finns i min storlek då! Då blir jag arg som ett bi. Har även kommit på att jag i akut behov av nya balettskor och toe-strings. Hur det ska lösas med min budget är inte klar ännu, samtidigt som jag verkligen behöver nya sneakers! Kan någon möjligtvis skänka en slant till välbehövande, nämligen mig? Haha. Nä jag vet inte hur jag ska lösa det. Bara balettskorna och toe-stringsen kostar 300 respektive 200. Hejdå femhundralapp! Och vips så försvann nästan alla pengar. Mina sneakers då?

Imorgon blir det antagligen fika inne i stada med H & E. Kalasmysigt! Och Gossip Girl klockan 19.00 självklart. Det blir också plugg iform av läsning av "The Snapper" och sedan ska jag planera in nästkommande vecka. Har ingenaning om vad som väntar! Det enda jag vet är att jag är sjukt, galet, otroligt taggad på att dansen ÄNTLIGEN kommer igång igen efter ett alldeles FÖR långt uppehåll. Vi hade ju nämligen två veckors uppehåll innan sportlovet för att danstreorna hade sin slutproduktion, och sedan var det ju sportlov så där hade vi uppehåll i tre veckor. Sedan kom vi tillbaks till skolan och hade lektioner som vanligt i en vecka, för denna vecka var det nämligen intagningsprov. Men jag gick ju och blev sjuk, onödigt nog. Så jag var bara med på baletten x2 och improvisationen. På måndag är det uppvisning vid stången en och en! Lagom nervöst!! Kan aldrig tajmingen exakt, hör bara i musiken. Och det är betyg.. tror jag(?) till efter påsk. Vet inte ens vad kursen heter. Aja! Jag saknar verkligen dansen, varenda sekund jag inte dansar! Dans är livet.

Ja, lång utläggning där. Nu kommer iallafall dansen igång igen, så snart är allt som vanligt igen! Tre veckor iallafall.. sedan är det ju påsklov och efter det börjar det repas intensivt till vårföreställningen. Jobbet med kvintetterna har ju kommit igång på allvar också, och lär bli mer och mer intensivt. Hittills går det rätt bra! Älskar verkligen att koreografera!

Sova var det ja! Sängen känns väldigt lockande, speciellt alla tusen mjuka kuddar! Åh, sovasovasova.  Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Elina

Gud va söt du är! Tack så jättejättemycket! :D

Haha, bara lokler när ja läser din kommentar! :)

2009-03-15 @ 11:02:41
URL: http://hejdlina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0