Baby goodbye

Nu har jag varit och gjort stan med H och suktat över allt som jag inte just nu har råd att köpa! Men redan två köp är planerade till på onsdag, då pengarna rullar in på kontot. (sjunger: pengarna rullar in som de ska, det går bra nu!)
Haha. Tönt.

Kvällen blir mys. HEJA AGNES OCH EMD! Någon av dom måste helt klart vinna. Okej, det kan få gå bra för Måns också. Men vinner Caroline af Ugglas så flyr jag landet! (SHIT JA, HON ÄR SEGERTIPPAD I AFTONBLADET!) Händer det, ja då kommer jag aldrig mer kunna kalla mig svensk, jag kommer byta nationalitet och fly till Dubai och kalla mig Sverker.
Ja, som ni förstår får inte detta hända. Iiiinte kuuuuul, som Björn Gustafsson skulle säga. Och hon som sjunger om "Allaaah" - ironi... nästan samma där. Hur tänker man när man .. ja, tävlar med en grekisk låt i svenska melodifestivalen? Ska vi skicka en grekisk låt från sverige till Moskva? Skäms vi så mycket över vårt land? HAHA, nu är jag lite drastisk. Ska sluta fjanta mig..

Nu ska jag slänga i mig mat så magen blir glad, leggingsarna är på och jag är laddad! Inför Melodifestivalen alltså, nu jeklarns. PUUUSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0