9 hemligheter om mig!

Haha, läste precis ett inlägg som Millpill skrev för ca ett år sedan när hon gästbloggade! SÖTNOS


Hemlisar om mig av Hästbloggare Mills (Älg)

we are laying onna da island inna da sun!
jag dricker vanilj te, det är gott =)

nu ska jag avslöja lite hemlisar om niccie;
1. hennes närmsta vänner kallar henne bara för pungen.
2. hon hatar faktiskt att se på film, för hon är världens spralligaste person :)
3. men jag brukar tvinga henne, och då går det oftast rätt vilt till ibland.
4. men filmerna blir iaf sedda!
5. för det mesta.
6. hon älskar mig över allt annat i livet :)) !
7. hon älskar truly juicy godisarna, typ allihop.
8. her papps flickvän är sveriges bästa bullbakare, MUMS!
9. nu är det nog med hemlisar!



Skrivet av Hästbloggaren Millis, Älg. <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0