25 mars

Idag är det faktiskt min namnsdag, och så är det våffeldagen. Marie har namnsdag idag, för er som inte vet det! Muhaha.

Kom hem från skolan vid fyra tror jag det var! Skönt. Istället för att sluta halv fem menar jag! Jag och S fick börja med vår presentation imorse, jag förstår inte varför det alltid lyckas bli på det viset. Dessutom var jag på pisshumör när jag steg in i klassrummet, sen och dann och så fick jag reda på att vi skulle börja. Nej, usch. Men det gick över direkt efter presentationen! Nu känns det bara bra att ha den gjort, och slippa den. Nu är det bara engelskaboken och uppsatsen till presentationen som ska vara klar till fredag och presentationen skriver vi imorgon när vi har en evighets håltimme innan reptiden på resurstiden. Det här är ju grymt! Haha.

Nej, nu är jag hungrig. Puss

Kommentarer
Postat av: Elina

Då får man väl ta och säga grattis då! :)

2009-03-25 @ 22:58:14
URL: http://hejdlina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0