2 mars

Dags att sova! Jag har smått tränigsvärk i låren och jag kan berätta att det känns underbart! Älskar dans, tjoho! Vi hade ju den första balettlektionen på tre veckor idag! Imorgon ska vi filma, och nästa vecka blir det visa övningarna en och en. Alltid lika läskigt! Betygen sätts ju innan påsk. Och ja, ja JA! Det är improvisation imorgon, något jag verkligen verkligen älskar och har sett fram emot i säkert två månader! Vi har nämligen bara haft improvisation en gång denna termin, och det var hur underbart som helst. Får ut så mycket energi, och tankar! Typ som terapi!
Vill verkligen ha det imorgon, det är så himla kul! Så jag hoppas det blir en vanlig improvisationslektion.

Det är vad jag har imorgon, plus svenska. Börjar 09.15 med svenska, sedan är det visserligen en kort klasstid men efter det är det bara balett och modern improvisation sen är jag off to go home!

Måste kila nu, hinner inte ens berätta om idag typ! Köpte ett nagellack, hade balettlektion och en lång håltimme! Kom även på vad jag vill göra med mitt hår. Nu måste jag bara komma på ett sätt ATT göra det på. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0