Your warm whispers

Nu mina vänner. Ska jag och mina stämband.. som inte riktigt är sig själva, vilket resulterat i att jag har låtit som om jag har svalt en tupp hela dagen.. ja, just precis. Vi ska gå och lägga oss! Och imorgon ska allt vara bra, och jag ska vara frisk! Bra va?

Dagen har spenderats på jobbet, och när jag kom hem åt jag en helt underbar middag och sedan åkte vi till Kista en stund! Köpte en svart klänning som jag velat ha länge, som nu var på rea (muy bien!) och en korallfärgad bolero/munkis grej. Haha! Imorgon blir det shopping inför Göteborg är det tänkt, med H! Det blir jätte kul. Ska köpa en hel del massa grejer! Behöver verkligen linnen också, har jag märkt. Jag har för få!

Nu ska jag avrunda mina konversationer på fejjan och MSN (lycka till, det brukar ta en timme till!)! Sen ska jag sova. Guthen Night!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0