the day, before The Day.

Nu mina vänner, har jag packat allt, flätat håret, duschat och gjort mig redo inför fyra galet härliga och roliga dagar på västkusten i Göteborg! Tåget går 07.59 imorgon bitti, själv ska jag gå upp sex för att ta bussen 06.38. Är framme i Centralen 07.02 och då ska vi leta upp perrongen, och typ sätta upp tält och börja laga mat! Nej, skojade bara.. men vi är verkligen supertidiga. Killarnas påhitt, men H kommer senare. Hon bryter mot strömmen! Vi får väl se vilka som hinner med tåget, just nu känner jag mig smått orolig över att några (läs någon) inte kommer hinna med, haha! Det löser sig väl..

Kommer hem igen på torsdag kväll/natt någongång efter ett litet besök. Så det blir galet nice!

Dagen har spenderats på jobbet, hade 40 minuters rast för att det var nada kunder. Sedan kom det världens hav av människor som plötsligt blev jätte hungriga. Så då jobbade jag lite mer. Jobba frukost, suger kan jag ju säga. Sedan åkte jag hem, stekte massa i solen, åt mat, duschade och packade. Nu är allt klart, bara biljetterna som ska komma hem också!

Godnatt på er, puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0