Back to work..

Har slingat håret idag, ni får nog se bild imorgon! Är jätte nöjd det jag ser just nu, supersköj! Stor skillnad är det ju självklart, eftersom jag var väldigt brunett förut.

Dagen har bjudit på sol! Och ingen är gladare än jag, eller jo typ hela Sveriges befolkning är nog överlyckliga iförsig.. Eftersom jag har varit sjuk så är det inte bra att sitta direkt i solljuset och utsätta kroppen för mycket, så jag satt med benen i solen, vilket resulterade i hemmagjorde shorts (?) vita alltså.. sjukt snyggt! Fast det syns inte lika mycket som det gjorde just då..
Imorgon är det iallafall jobb som gäller! Jag har fortfarande ont i min hals, och hoppas verkligen att det blir bättre nu! Annars får vi kolla det på vårdcentralen, men nu ska jag sova massvis så att det försvinner fortare än vinden!

Ont i huvudet har jag också, så jag ska kill the headace by taking my first painkiller during this illness. Great! Man blir smittad av att prata mycket engelska hemma, det är bra tycker jag! Godnatt på er, hörs imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0