GE MIG ÄPPELPAJ


Usch vad gott der ser ut. Det är från förra sommaren! Jag fotade som en tok då. Nu har jag fotat alldeles för lite.. Uschie. Fast sommaren har ju bara börjat! 
Men jag är så grymt sugen på äppelpaj, har ju varit det i cirkus en vecka nu!

Fint väder var det ju idag! Riktigt mys. Kan inte annat än att bara sätta mig ute i solen när den äntligen tittade fram, sedan var det lite motigt att sätta sig på bussen och stänga in sig på jobbet. Men pengarna behövs ju faktiskt! Det kändes som varje kund idag kom för att jävlas, vilket aldrig är kul.. som in säkert förstår! Så det var väl ingen höjdar dag idag inte..

Hursom, det är bara 214 dagar kvar tills min 18års dag. Haha, hej tönt! Och det är mindre än två veckor nu tills Göteborg. Det kommer bli grymt! Det blir nog en kul sommar det här. Shopping inför gbg är planerad den 26 juni med H och förhoppningsvis E!
Imorgon börjar världens bästa tvprogram, som jag har längtat efter sedan det slutade i höstas. Nu är det äntligen tillbaka! Åh, jag älskar verkligen So you think you can dance. Finns verkligen inget bättre program! Imorgon alltså, 21.55 på kanal 5. Love!

Såhär ser resten av veckan ut då:
Onsdag: Jobb 16.15-20.30; hem & titta på SYTYCD
Torsdag: Jobb 12.00-16.00; Mys med GBG folket på kvällen
Fredag: MIDSOMMARAFTON! Firas ute på Ekerö med folk
Lördag: Jobb 11.00-15.15 (jobbig tid, ja!)
Söndag: Jobb 17.00-21.00

Sedan blir det fem dagars arbetsvecka nästa vecka med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0