Glad midsommar! Jag gör smågrodorna ifrån sängen!

Åh nej! Jag har gått och blivit sjuk. Hela kroppen ömmar och värker, bara man nuddar mitt skinn så gör det ont. Hela ryggen, och bröstkorgen som annars gör ont för att jag vet inte varför.. värker mer och det bara kryper i hela kroppen när jag ligger still. Är som stel opererad i hela ryggen för det gör så ont! Himla skit.
Huvudet värker något så helt otroligt också, och halsen känns som om den är dubbelt så tjock. Har precis lyckats peta i mig en macka.

Usch! Glad ska jag väl vara att jag inte har varit så pass sjuk att jag varit sängliggandes på något år, vilket jag är nu. Men nu jäklar ska jag bli frisk! Även om det gör så ont i hela mig att jag inte vet vart jag ska ta vägen!

Glad midsommar alla! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0