Uppdatering från en tokigt trött Niccie

Trött som en bäver beskriver mig mycket bra! Jobbet gick strålande bra idag, vilket är skönt när det faktiskt går så bra. Nackdelen är väl att jag har bränt sönder mina armar och att det svider ganska mycket faktiskt. Värmeskåpet har typ ökat i värme till 200 grader känns det som. Förut kunde man ju ta i grejerna utan att dö! Dessutom så är pommes frites skåpet sjukligt varmt ovanpå. Isch!

Nu ska jag iväg och träffa några vänner som bara blev 3 istället för 6. Aja, det blir grymt det med! Hihi. Grejen är att två av oss antagligen kommer somna! Den tredje lär väl komma klockan elva, så den fjärde får nog underhålla sig själv. Haha.

Imorgon är det midsommar allihopa, tjohej! Har ni några planer då? Jag ska på middag & fest. Det blir kul! Skriver mer om det sedan. Nu ska jag gå och svepa en latte, tjohej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0