Två dagar kvar

Jajemen, imorgon smäller det.

Jobbet idag gick bra, jobbade över en timme vilket var otroligt trist faktiskt.. eftersom det typ inte hände någonting! Lyckades få till en riktigt fin frisyr idag faktiskt som jag vill försöka få till fler gånger. Jag gillar't! Ska komma ihåg hur jag gjorde bara.. fast det är ju oftast då, när man gör det slarvigt första gången som det är fint.

Jaja, hursom.. Imorgon ska jag upp tjugo i åtta (fyfasen) och åka och jobba mellab 09.15-14.00! Jobbar frukost, vilket jag bara gjort en kvart innan.. och jag fattar ingenting av det! Men nåja ,det får väl gå ann! Jag har ju hela dagen kvar sedan, vilket är superb!

Ska skynda mig och traska i säng nu. När jag kommer hem imorgon blir det stek i solen i några timmar innan jag packar på kvällen och sover rätt tidigt. Ska nämligen typ upp sex på måndagsmorgonen för att pallra mig in till centralen. Göteborg here I come säger jag!

Kulkul. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0