Somnar snart!

Jag är verkligen sjukligt trött, shit pommes! Fick jobba över 1h 15 minuter, och skulle haft 30 minuters rast. Men det fick jag inte, aja mer pengar! Grejen är att jag var sjukt seg i hjärnan redan när jag började. Kände verkligen att en latte skulle göra susen, men kom väldigt tidigt och fick hoppa in på en gång. Gjorde en latte och tänkte att jag kunde springa och dricka den lite då och då under dagen. Pff! Vad fel jag hade. Jag hann knappt andas. Herregud! Sjukt mycket folk, och stora beställningar. 

Kom hem tjugo över fem, efter att ha gått hem från Spånga. Är trött som ett vildsvin! Och imorgon ska jag upp klockan sex, (VILL INTE) och börjar jobba klockan tio istället för elva. Vet inte varför! Aja, jobbar till tre iallafall. Kvällen ska spenderas med GBG gänget! Tjoho. Alla har bokat biljetter nu, så det är grymt! Måste ringa och avbeställa en extra säng bara. Men det löser sig! 

Nej jag borde gå och lägga mig, jag däckar snart här! Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0