SKUMT!

Usch, är trött och har extremt ont i min bröstkorg. Skit skumt! Har verkligen trott att det har varit träningsvärk, men eftersom den inte vill försvinna måste det ju vara någonting annat. Den försvinner liksom inte! Har ont i magen också, och så är jag snuvig och bara hängig. Ska bli skönt att sova, och ska sova länge! Imorgon blir det jobb igen. Shit vad jag inte hinner vila upp mig. Och sova gör jag alldeles för dåligt och lite, och har gjort alldeles för länge. Nu är det slut på dethär! 

Jag ska ju liksom hålla i många år till! Så nu ska jag sova, och helst sova till klockan tolv... MINST! Jobb i endast tre timmar imorgon, som tur är. Men shit vad jag behöver vila! Snark.

Kvällen spenderades med H, S & M inne i smeten på café 60! Hur mysigt som helst, och kom hem rätt tidigt vid tjugo i tolv. Ändå är jag vaken nu, fast jag började göra mig iordning klockan ett. Usch, sämst! Inte går de bättre när jag hela tiden misslyckas med att gå och lägga mig tidigt.

Hah fy vad tråkigt inlägg, nu ska jag sova! Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0