Premiären av SYTYCD




Åh vad jag älskar SYTYCD. Det är den enda gången jag kan sitta still, inte yppa ett ord förrens i pauserna och bara drömma mig bort. Det är något speciellt det där. Det är så himla häftigt att se och inspireras av alla talanger som finns där ute. Hur duktiga folk är. Hjälp vad mycket talang det finns!

Varje gång som jag ser programmet blir jag så himla sugen själv också. Ja, det är jag iförsig alltid. Men man liksom kan lätt glida bort och in i vardagen. Det är också väldigt lätt att tänka att man själv aldrig kommer bli så bra. Men hur kan man ge upp innan man har gett det en ärlig chans?

Det kommer att krävas blod, svett och tårar. Hejdlöst med pengar och timvis med slit! Men nog sjutton ska jag bli så bra som jag har potensial till att bli!

Har suttit och kollat på massa kurser till hösten. Det ser ut att bli två danskurser, antagligen balett och den andra kursen vet jag fortfarande inte.. Skulle egentligen vilja välja tre stycken, men det finns risk för att jag inte kommer att hinna det med slutproduktionen, projektarbete och solot som ska göras. Det är ju redan mycket tid som försvinner bort där! Plus att jag ska klara av alla andra ämnen i skolan. Fick hem mina betyg härom dagen! Är helt paff, förstår inte själv hur jag lyckades med mina betyg. Eller jag jobbade ju hårt, men att jag lyckades liksom! Men glad är jag!

Imorgon blir det jobb mellan 12-18. Sex timmar istället för fyra! Dom ringde och bad mig jobba över. Efter det blir det marsh hem och äta innan jag ska bort till T tillsammans med T, H och en halv M. Det blir grymt! Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0