Planering

Tjofaderittan!

Ska sova nu tänkte jag, men först tänkte jag skriva några rader! H, E och jag hade en supermysig middag med bulgur, lax och kladdkaka som efterätt. Pratade massa och skrattade en hel del. Som vanligt med andra ord! Dock var vi nog lite trötta alla tre, så en del svammel blev det allt. Haha!
Annars har jag räknat massa på hur mycket pengar som behövs till resan till Göteborg och vad jag har råd att köpa innan, samt vad jag behöver ha innan! Har kommit fram till att allt löser sig, med marginal! Riktigt roligt. Något jag funderar på är om jag ska ta med mig min precious kamera till götet? Men å andra sidan så finns det nog större risk att den blir snodd, eller att den går sönder. Än att den är bra att ha med! Jag har ju min väldigt braiga mobilkamera.. Får nog bli så, att jag bara använder den! Ja, mobilen alltså!
Två veckor kvar iallafall, mindre än två veckor. Det ska bli skoj dethär!

Fram tills dess ska chinos införskaffas, svarta leggings, vita tygskor och lite hårgrejor. Förhoppningsvis schysstar vädret till sig också så man kan ta med sig några kjolar och shorts. För det hoppas jag verkligen att det gör, det här känns verkligen inte som sommar! Blev chockad när det var lite varmt ute ikväll när solen äntligen tittade fram bakom de tunga svarta molnen. Knäppt? Ja! Bara förnamnet.

Imorgon blir det jobb mellan 16-20. Jobbar onsdag och torsdag med, samt lördag, söndag. Tjoho! Midsommar har jag planer på också, de blir grymt.
Men nu mina vänner, sova! Godnatt



Bjuder på en bild från kvällen efter första föreställningen. Usch vad glad jag var, och rosen fick vi från våra lärare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0