Larger then life..

Jag kom nyss hem från en nattlig cykeltur i staden! Mysigt var det. Jag och T lämnade av H. Fick låna en cykel, och usch vad skönt och underbart det är att cykla! Man behöver inte passa in några bussar, inte störa sig på att man måste stå, inte få ångest över att sista bussen har gått och dessutom får man världens bästa träning. Jag är som på nytt född, jag vill ha en fungerande cykel nu - tack!

Kvällen har varit underbar, hela kvällen har spenderats iförd shorts och endast trekvarts tröja och linne. Hur underbart på en skala? Jag är så lycklig nu när sommaren äntligen är här! Den är mer efterlängtad än någonsin!

Jag hittade mycket bra saker när jag handlade idag också! Köpte ett par shorts, tublinne, ett gina linne, ett pösigt linne, vita tygskor, hårsnoddar och hårnålar, en ögonfransböjare (tjoho), ett par helt underbara solglasögon och jätte fina dansstrumpor (inte planerade)! Dock glömde jag nagellacket, leggingsen och .. ja så var det något mer som jag glömde köpa! Smart gjort tycker jag. Så det ska jag köpa imorgon precis innan jobbet tänkte jag! Jobbar 16.30 - 21.00 imorgon! Och innan dess ska jag och H sola! Pepparkaks kalas har vi tänkt att skapa! Tycker jag är bra.

Jag älskar livet, och nu ska jag sova för att älska allt ännu mer! Rösten och halsen var bättre idag, imorgon är det helt bra! Bra va? Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0