Jag är inte duktig på att sova..

Nej! Återigen.. sämst! Verkligen urusel. Katastrofalt dålig på att sova!

Gick upp halv sju imorse, nästan 24 timmar sedan.. ja faktiskt 20 h sen! Och man kan utan tvekan säga att jag är helt brutalt trött just nu. En liten intervju senare var jag påväg till jobbet, jobbade till tre, skulle in och hämta ut de efterlängtade GBG biljetterna med T&T but, några snorungar lekte på rälsen så det försenade det hela en jäklarns massa! Tråkigt nog. Så killarna hämtade ut mina biljetter, å så åkte vi hemåt. Käkade middag och sedan drog jag bort till dem igen, och busade. Halsov mig igenom en beck film, och skrattade mig igenom 3 h monopol. Haha, vi gör inte normala grejer.. Men kul var det!

Nu ser jag solen utanför mitt fönster, och jag borde egentligen sovit för minst 4 h sedan med tanke på hur pissigt jag har sovit de senaste två veckorna och med en liten tanke på hur jag mår. Som tur är jobbar jag inte idag/imorgon utan endast på lördag i bara 3h. Skönt! Är ledig söndag och måndag. Jobbar tisdag, onsdag, torsdag ledig fredag, jobbar lördag och söndag. Hej-inget-liv-jag-lever-för-donken! Men hej pengar å andra sidan!

Haha, nej godnatt säger jag här nu från mitt stökiga rum! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0