Jag älskar't!

Nu ska jag sova! Dagen har minst sagt varit hektisk, och jag har dansat i princip hela dagen! Ljusrepen gick bra också, och allt sitter som berget (hoppas jag), det kändes iallafall så! Hoppas det går lika bra på genomdraget imorgon, och på genrepet. Så att första föreställningen imorgon klockan 18.30 kan gå bra! 

Jag tror det kommer bli grymt! Det kommer iallafall att bli otroligt roligt. Inget snack om saken! Så nu är jag nyduschad, färdigpackad, och allt ska nog gå superbra! Imorgon kommer ingen av mina nära och kära, utan alla kommer på torsdag kväll. Men nu kör vi så det ryker tjejer och de 2 grabbarna i vår klass, let's nail this thing!
Det är liksom magiskt att stå där på scenen, det är helt underbart! Åh roligt.

Alltså, rep från 09.30 till ca 17.00 med paus för lunch. Sedan är det föreställning halv sju! WOOOOHOOOOOOOOO.

Ska ta med mig min superfina systemkamera imorgon, aningen läskigt måste jag säga.. men det kan bli roligt med fina bilder tänkte jag! 


Nej, jag borde väl sova nu. Önska mig lycka till!

Såhär ser resten av veckan ut för mig:
Onsdag: Genomdrag och genrep 09.30-17.00, föreställning 19.30. Hem, duscha, sova!
Torsdag: Föreställning 10.00, genrep 2 m. es1db, föreställning 18.30 (familj & vänner kommer)
Fredag: Föreställning 10.00 (mamma kommer!)

Det ni! JAG ÄLSKAR'T! Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0