Det känns verkligen inte som sommar!

Klockan är halv fem, och den stora frågan är vad jag fortfarande gör uppe! Kom ganska nyss hem iförsig, ska bara borsta tänderna och dra ner rullgardinen innan jag hoppar i säng! Jag har nog aldrig skrattat så otroligt mycket som jag har gjort idag och igår, jag är så himla lycklig!

Jag börjar jobba om typ 11,5 timmar. Känns lagom bra att jag fortfarande är vaken! Sova kanske skulle vara bra? Sju timmars sömn eller mindre lär det ju bli i natt. Inte okej! Jag som sovit så dåligt, och tagit ut mig så otroligt mycket. Haha, shit happens! Egentligen har jag typ sommarlov, för jag har bara skolavslutningen på måndag. Sedan är jag fri! Och inte en enda sommarkänsla har jag, för jag har inte ens gått och längtat som en tok efter lovet. Det känns jätte konstigt! Känns mindre än någonsin som att det är sommar nu. Helskumt! /;

Godnatt, hörs imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0