Åskmolnet hoppas på solsken

Fick jobba över idag! Började fyra och slutade nio. Är glad att jag klarade av den tiden, för det var rätt tufft ibörjan. Hade jätte ont i ryggen, sådär inflammations träningsvärk ont. Men det ska bort bort! Därför ska jag sova nu! Egentligen började jag göra mig iordning vid ett. Man kan ju fråga sig vad jag gör egentligen när jag ska göra mig iordning. Helskumt. Borde verkligen skynda mig då, men det är alltid då jag sölar som mest.

Hursom, dagen har inte varit så händelserik. Det har varit "en sån där dag" där allt går åt skogen! På kvällen gick det iförsig bra. Men jag vaknade idag, gick upp, åt frukost, jobbade, kom hem, åt middag, däckade i fåtöljen. Och däremellan hann det hända en del. Haha! En sjukt grinig tant kom in idag, och blev skit sur för att hon hade beställt en mellan cola, men sedan hade hon tydligen det. "Det är du som har hittat på det där, inte jag sörrö. Det är du som har gjort fel, inte jag!" sa hon till mig. Haha, med världens attityd. Knas! Menmen folk är ju inte alltid riktigt rediga.

Nu ska jag sova! Imorgon väntar presentköp tillsammans med E & H till S som har 18års middag på kvällen. Det blir mysigt! :) Midsommar planerna är klara dem med, det kommer nog bli grymt! Sol ska det vara också, trodde dom i torsdags iaf. Får väl se om det blir 22 grader och sol som de lovade. För just nu är jag väldigt ledsen för att vädret verkligen inte alls är bra! Är riktigt sur nästan. Haha, onödigt slöseri med energi men okej. Vill verkligen ta en sista minuten till solen och värmen. Typ nu. För det känns inte som om jag har sommarlov, utan mer som typ höstlov och att jag ska till skolan på måndag. Det känns inte alls den här helt fria känslan av att allt är underbart å hela världen ligger framför mina fötter. Haha, det känns mer som "du sköljs bort av regnet om du går ut, stanna inne!" - känsla. Kul va?

Deprimerande jag låter! Haha. Men ja det hör nog denna dagen till lite grann! Nu ska åskmolnet gå och lägga sig i hopp om att det inte ska vara annat än strålande sol och värme imorgon. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0