Alla heter Glenn i Göteborg!


Nu mina vänner, är det två dagar till tills jag inte befinner mig i Stockholm längre! och vädret ser ännu bättre ut idag än vad det gjorde sist uppdateringen på SMHI gjordes. Numera är de gråa molnen borta, och de är ersatta med 29 grader och strålande solsken! Behöver jag ens säga hur glad jag är? Åh vad jag älskar det!

Nu väntar jag på att min kära H, ska pallra sig hit så vi kan steka oss i solen som är helt fantastiskt varm! Först ska jag slänga ner ett par shorts jag vill ha med mig till Göteborg! (Jag kommer bo i shorts och linnen där nere!) Ska också ta med mig mitt headset ner, och kolla när bussen mot jobbet går.

Nu orkar jag inte sitta inne längre, UT I SOLEN! och glöm inte att dricka massvis och återigen mängder av vatten! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0